Kakve veze ima 20%, ili 5% ili štagod u tom smislu, poenta je u pruženoj usluzi. Pružena usluga ne odgovara naplaćenom iznosu, jer za tih 10 minuta zamajavanja na tehničkompregledu, gde se radnici vuku kao creva i kao nešto gledaju, traže, mlate se samo da bi razvukli vreme rada. >Tehnički pregled realno ne vredi više od 500 dinara tačnije pružena usluga utrošeno vreme uložena sredstva i habanje mašina. Dakle sve preko 500 din za putničko vozilo ke LOPOVLUK podržan od strane države , jer naravno znamo kako to funkcioniše sa lobijima u Narodnoj skupštini. Kad lopovi donose zakone oni ih donose u svoju korist.
Cena pregleda automobila (uglavnom ispravnog) od strane KV majstora, , bez popravljanja, pola sata (na papiru, realno 5 minuta) duplo veća od cene pregleda bolesnog čoveka od strane specijaliste medicine, u trajanju od jednog sata, sa preporučenim lečenjem. Pa kom obojci, kom opanci, ajmo...
Tačno je da je NBS primorala osiguravajuće kuće da smanje proviziju sa 20 na 5%., ali ne znam kakve to veze ima sa tehničkim pregledima. Oni su 05.07.2018. godine podigli svoje cene i to preko 100%. Po zakonu tehnički pregledi ne bi ni smeli da izdaju polise autoodgovornosti. Tu su agencije za registraciju vozila koje su najviše pogođene ovim smanjenjem, jer u ovakvim uslovima ne mogu ni za hladnu vodu da zarade. Te iste agencije imale su zaposlene, za koje je država uzimala poreze i doprinose, kao i za vlasnike istih. Pišem u prošlom vremenu, jer više tih zaposlenih nema, dobili su otkaz jer je nemoguće ispoštovati sve namete ove države jer bože moj nisu strani investitori (u tom slučaju račun bi im bio teži za 10.000,00 evra po zaposlenom).
Nisam siguran da većina Vas koji ovde pišete poznajete probleme privatnog sektora. Na jednom TP u proseku radi šest radnika, pa puta 70.000 bruto, a gde su svi ostali troškovi, knjižara, struja, pdv, agencija za bezbednost saobraćaja, program, baždarenje, itd, itd. Pa jel stvarno mislite da bi u nedelju dana svi TP digli cene da im to stvarno nije potrebno?
Volela bi ja da vidim nekog da uloži 40000-50000€ u posao koji ne može da vrati nikada i da onda daje za džabe tehnički pregled . Nije skupo 400 din mesečno za prinudnog upravnika , 170 din /l goriva , 200 din dnevno za kafu i kiselu u kafiću , 300 din za kutiju cigara dnevno , privatno pregled kod lekara 10 min 2000-3000 din ..... i milion drugih stvari ??? Zašto su nam tehnički pregledi skupi ? To se radi jednom godišnje , i treba oni da žive od svog posla !!!! Vrlo jednostavno - nemaš para ne voziš auto ....
Ne znam da li je neko primetio ali ovo je flagrantan primer kartelisanja zreo za debelu robiju.
Ali ovo je SnS-ovska Srbija i prolazile su i gore stvari. Proći će i ovo.
Treba da podignu na 14.800 i gorivo da bude 300 dinara, treba vas jahati do kraja jer se prodajete za litar ulja i paštetu, treba da vas gaze sa svojim kupljenim diplomama i smeju vam se iz audija državnog.
Kad bi mi malo mućnuli glavom i počeli na neki efektan način da izražavamo naše nezadovoljstvo ne bi nas toliko svi gazili.U ovom konkretnom slučaju bi bilo idealno da možemo bez naših automobila (u kojima smo se izgleda rodili) pa da samo obustavimo dalju registraciju i izlazak na tehnički pregled.Čini mi se da bi za nedelju dana cena tehničkog bila opet ne 3.000,00 nego onih prvobitnih 1.000,00.Samo to je teško ostvarivo i kod mnogo ponosnijih nacija a gde smo mi.Tako da ispada da sam ovo uzaludno pisao, potrošivši i svoje i vreme vas koji upravo ovo čitate ali potrošićete sutra na tehničkom 4.800,00 a ovo je svakako jeftinije
ovo je najskuplji radni sat u drzavi. doktori i programeri su male mace za ove strucnjake, koji ne znaju da poprave kvar, nego mozda da pronadju sta ne valja.
nadam se samo da se ovakvi strucnjaci nece odliti sa ostalim mozgovima.
Nije cena svuda usaglasena. Ja sam platila tehnicki 2500 dinara. Svaki pravtnik sam odlucuje o ceni svojih usluga. Jasno je meni da je malo 500 dinara na zaradibod jedne polise ali svako gleda gde mu je bolje i jeftinije. Ja sam ovim tehnickim zadovoljna i ne planiram da ga menjam.
82 евра сат рада. Две смене 16 сати рада, на дан узму 1.312 евра. Пута 26 радних дана са суботом је 34.112 евра месечно или 4.025.216 динара. Поделиш то са просечном платом од 50.000 динара, и добијеш да можеш да исплатиш 80 таквих плата. И да пола оде на порезе, одржавање, рачуне, опет имаш за 40 људи плату (неки немају ни 5 запослених). И сад то није дерање? А знамо да они не раде само технички, већ имају и друге услуге.
Немам ништа против тога да неко заради паре, али не на овај начин и не на грбачи овог јадног сиромашног народа!
E pa za te pare ima da mi pregledaju auto u svaki šraf, da se oznoje kao nikad za tih 30 minuta. Ako ne budu to radili kako treba popiće tužbu, jer ja za ove pare želim najdetaljniji pregled mog vozila! Ja ga održavam kako treba, al hoću kompletan pregled. Ne zanima me ništa. Pre je bilo pro forme samo provere končnice i vozi miško. Nije se ni plaćalo. A sad ima da se zagarave ispod auta!!! Bagra neradnička!
Ovo je klasicno kartelsko dogovaranje cena..Ako ovo nije protivzakonito onda ne znam sta je..Seli oni i dogovorili se da cena bude 4800...Zamisli da su se dogovorili da cena kod svih bude 14.800..Cuj i seli oni i dogovorili se..Ajmo pekari sedite i dogovorite se da hleb bude od sutra 200din..Pa sedite svi sto drzite markete i dogovorite se da cena mleka bude 300din..Pa kada bi to tako moglo onda bi ispao haos..Drzava ovde mora HITNO da regauje i da ih kazni ali jako da ih kazni zbog ovoga.
Djuro 14.11.2018 • 11:21
Cena tehničkog je primerena. Imati automobil nije obaveza, niti pravo. Ako nemaš para za apsolutno ispravan automobil, četiri dobre gume, i da sipaš goriva za više od 1000 din, šta će ti auto? Više para baciš na tehnički i registraciju, nego što bi dao na gradski ili taksi.
Ja bi zabranio automobile starije od 15 godina, pa da vidiš kako bi bilo i više parking mesta, i lepše za vožnju.
znaci 400 dinara svaki mesec za firmu tehnickog pregleda
550 za EPS a jos tera gradjane da padnu u Dunav ostavili koziju stazu od obale
150 za rts
xxx za porez
oko 1200 din mesecno za registraciju
za prinudnog upravnika 400
za dimnicarinu 100
oko 300 z montazu demontazu guma
..
preko 3000 h bez poreza svaki mesec za q zdravlje10 do 15 posto od plate ili 20 do 30 od penzije za nista
ovi 4800 nisu normalni. Koliko kosta najejftinije letovanje u Grčkoj ?
Ne palite automobile već ih zahebite sve i isključite se iz mreze EPS i automatski iz svega pa ce da kapituliraju.
5 dana radis da bi platio tehnicki pregled i jos mesec dana za registraciju a treba tog meseca platiti i komunalije ada negovorim da treba i jesti..pa odakle vise bando lopovska ? od minimalca 27 000 dinara ?
Cuj ovo "usaglasili cene" - u prevodu, osiguranja su nas zavrnula za dogovorenu i planiranu zaradu, pa da se ipak ispostujemo, dizi cene "tehnickog" (na kom se nista od propisanog ne radi, registrovao sam pre dva meseca auto sa par ozbiljnih problema). Oligopol i karteli su, koliko znam, zaknom zabranjeni, ako drzava ne reaguje, vreme je za proteste. Npr, blokirati vozilima prilaze agencijama za registraciju na jedno dva sata i tako ih lupiti po dzepu direktno.
Za ove sto smatraju automobili luksuzom, samo da napomenenm da se registracija "zveri" od 3k kubika i sa Napoleonovom konjicom pod haubom u jednoj Kaliforniji placa oko 80$
@Djuro
Kolima idem na posao po celoj zemlji, godisnje za gorivo dam vise nego sto 90% kola na ulici vredi, i tvrdim da je 9600 dinara na sat pljacka, pogotovo sto dva pregleda traju zajedno 20 minuta a ne sat vremena.
Bez puno palamuđevine, za svakog stanovnika ove teritorije koji ima barem jednu polovinu mozga postoji jedno jedino rešenje:
PROMENITI ZEMLJU
Dve opcije-odseliti se, ili menjati OVU ovde?!
Da zivite u nekoj drzavi, čitali biste kako je gospoda, koja je osnovala kartel, ostala bez licenci, plaćala žestoke kazne. Na sudu jasno kao dan, još se hvale po medijima kako dogovaraju cene.
Pošto ne živite u državi, otvarajte novcanike
Ovo je klasicno kartelsko ponasanje, sramota za drzavu. Znaci sada cemo jos 2-3 hiljade dinara vise da placamo registraciju vozila, a to znaci da nam drzava indirektno uzima te pare jer ce sada razlika od tih 15% u proviziji da ostane njima. Do duse i tehnicki su sami krivi sto su u julu usaglasili 2000din cenu. Ovima sto kazu da ce sami ici u osiguranje bih porucio da to ipak ne rade, jer ce onda i onih 5% da ostane drzavi, a tehnicki ce negde morati odraditi.
E moj DjurO, ili nikada nisi bio tehnickom ili se namerno pravis blesav. Tehnicki pregled nije nista drugo nego glupa procedura koja se radi "pro forme".
Jedini razlog zasto su digli cenu tehnickog je ta sto sada moraju da "pregledaju" auto minimum 30 minuta sto ih je ogranicilo u tome da pregledaju 300 automobila dnevno, pa nadoknadjuju kroz 6 puta povecanu cenu.
banda lopovska! Sta sve nije poskupelo???? A ipiraju mozak po medijima kako napredujemo, da se zivi bolje. Politicari da, narod uijen!!! GASI SVETLO!!!
Cena tehničkog je primerena. Imati automobil nije obaveza, niti pravo. Ako nemaš para za apsolutno ispravan automobil, četiri dobre gume, i da sipaš goriva za više od 1000 din, šta će ti auto? Više para baciš na tehnički i registraciju, nego što bi dao na gradski ili taksi.
Ja bi zabranio automobile starije od 15 godina, pa da vidiš kako bi bilo i više parking mesta, i lepše za vožnju.
Voleo bih da mi neko iz ministarstva finansija objasni kako se zove i kako se regulise zakonom pojava kada se svi dogovore oko cene, konkretno da niko nece ici ispod odredjene cene.
"Cena tehničkog pregleda za automobile usaglašena je na nivou Novog Sada i ona od ponedeljka, 12. novembra, iznosi 4.800 dinara."
"Novosadske auto-kuće koje se bave registracijom vozila i tehničkim pregledom, usaglasile su se da za svoje usluge uzimaju iste sume"
da izvinete, zar se ovo ne zove kartelsko udruživanje i jedan je od vidova monopola?
zar to nije protivzakonito?
može li neki pravnik da malkice rasvetli stvar?
Kakvi lopovi! A kakve troškove od 4800 oni imaju po automobilu, majke ti!? Nego u Srbiji svi navikli da žive na teret drugog, da im drugi razvija posao, da im drugi modernizuje tehnologiju rada,.....SRAMOTA!!!!! SAd da je država prava država propisala bi maksimalnu cenu tehničkog pregleda koja ne bi trebala da bude veća od 2500 dinara, eventualno 3000.
Sve poskupljuje. Znači zarade i penzije drastično padaju. Kupovna moć će znatno pasti i naravno biće teži opstanak
Dolaze mnogo teška vremena za obične ljude. Deco palite.....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Cena tehničkog pregleda u Novom Sadu usaglašena, država priprema novi zakon o osiguranju
Autor: Dnevnik, Tanjug
Novi Sad
•14.11.2018.
•08:24 > 10:11
Komentari 46
Ibro
dragan
haha
ALAL VERA
BIZNIS 15.11.2018. 07:12h
Toša
Vladimir
Ja
Toma
Ali ovo je SnS-ovska Srbija i prolazile su i gore stvari. Proći će i ovo.
Treba da podignu na 14.800 i gorivo da bude 300 dinara, treba vas jahati do kraja jer se prodajete za litar ulja i paštetu, treba da vas gaze sa svojim kupljenim diplomama i smeju vam se iz audija državnog.
Mislilac
Dušan
majk
dado
pera
nadam se samo da se ovakvi strucnjaci nece odliti sa ostalim mozgovima.
Mina
маре
Немам ништа против тога да неко заради паре, али не на овај начин и не на грбачи овог јадног сиромашног народа!
goxy
PERICA####
комша
Zoki 021
Dule
NS
Bolje da ste Obrnuto!
dule
Cena tehničkog je primerena. Imati automobil nije obaveza, niti pravo. Ako nemaš para za apsolutno ispravan automobil, četiri dobre gume, i da sipaš goriva za više od 1000 din, šta će ti auto? Više para baciš na tehnički i registraciju, nego što bi dao na gradski ili taksi.
Ja bi zabranio automobile starije od 15 godina, pa da vidiš kako bi bilo i više parking mesta, i lepše za vožnju.
Djuro, odstupi od interneta.
jel za deset godin
550 za EPS a jos tera gradjane da padnu u Dunav ostavili koziju stazu od obale
150 za rts
xxx za porez
oko 1200 din mesecno za registraciju
za prinudnog upravnika 400
za dimnicarinu 100
oko 300 z montazu demontazu guma
..
preko 3000 h bez poreza svaki mesec za q zdravlje10 do 15 posto od plate ili 20 do 30 od penzije za nista
ovi 4800 nisu normalni. Koliko kosta najejftinije letovanje u Grčkoj ?
Ne palite automobile već ih zahebite sve i isključite se iz mreze EPS i automatski iz svega pa ce da kapituliraju.
siguran put
Otkrivamo tajnu
KAD JE DIZALA CENE
i IZDAVALA SVOJE GRADJANE
blblblbl
KizaS
Nemanja
Za ove sto smatraju automobili luksuzom, samo da napomenenm da se registracija "zveri" od 3k kubika i sa Napoleonovom konjicom pod haubom u jednoj Kaliforniji placa oko 80$
https://www.dmv.com/ca/california/vehicle-registration-renewal
Da bog da...
Vozac
Kolima idem na posao po celoj zemlji, godisnje za gorivo dam vise nego sto 90% kola na ulici vredi, i tvrdim da je 9600 dinara na sat pljacka, pogotovo sto dva pregleda traju zajedno 20 minuta a ne sat vremena.
White Power
PROMENITI ZEMLJU
Dve opcije-odseliti se, ili menjati OVU ovde?!
BoeserWolf
Pošto ne živite u državi, otvarajte novcanike
mile
Udruzena
:/
E moj DjurO, ili nikada nisi bio tehnickom ili se namerno pravis blesav. Tehnicki pregled nije nista drugo nego glupa procedura koja se radi "pro forme".
Jedini razlog zasto su digli cenu tehnickog je ta sto sada moraju da "pregledaju" auto minimum 30 minuta sto ih je ogranicilo u tome da pregledaju 300 automobila dnevno, pa nadoknadjuju kroz 6 puta povecanu cenu.
Dejan
jovica
Vozac
Djuro
Ja bi zabranio automobile starije od 15 godina, pa da vidiš kako bi bilo i više parking mesta, i lepše za vožnju.
Milan
Pre će biti DOGOVORENA!!!
Novosadjanin
Milos
Pikac
x
"Novosadske auto-kuće koje se bave registracijom vozila i tehničkim pregledom, usaglasile su se da za svoje usluge uzimaju iste sume"
da izvinete, zar se ovo ne zove kartelsko udruživanje i jedan je od vidova monopola?
zar to nije protivzakonito?
može li neki pravnik da malkice rasvetli stvar?
Cale
Radovan
Lola
Dolaze mnogo teška vremena za obične ljude. Deco palite.....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H